הותר לפרסום: לוחם צה"ל נהרג בפיגוע ירי סמוך לשבי שומרון

    קובי פינקלר 2 Comment on הותר לפרסום: לוחם צה"ל נהרג בפיגוע ירי סמוך לשבי שומרון

    כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המחבלים. הודעה נמסרה למשפחת הלוחם. דובר צה"ל מסר כי צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה

    אילוסטרציה צילום: דובר צהל
    12:45
    07.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on חוששים מפליטים מעזה: במצרים מגנים את כיבוש מעבר רפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר צה"ל מוסר כי לוחם צה"ל נהרג מוקדם יותר היום (שלישי), בפיגוע ירי סמוך ליישוב שבי שומרון, במהלכו מחבלים ירו מרכב לעבר לוחמי צה"ל שביצעו פעילות מבצעית לאבטחת האזור ולהגנת התושבים.

    כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המחבלים. הודעה נמסרה למשפחת הלוחם. דובר צה"ל מסר כי צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

    שר הביטחון בני גנץ: "מבקש לשלוח את תנחומיי למשפחתו של לוחם צה"ל שנפל היום בפיגוע בשומרון. המרדף נמשך בשעות אלו. נשים את ידינו על המחבל ועל מי שסייע לו. הפעולות מול הטרור יימשכו ויתעצמו על מנת לתת ביטחון לאזרחי ישראל".

    לפני זמן קצר פרסם צה"ל את ממצאי התחקיר הראשוני מהפיגוע סמוך לשבי שומרון היום בצהריים. לפי התחקיר האירוע מתרחש לאחר השעה 12 בצומת גנות, צמוד ליישוב שבי שומרון, כאשר מרכב חולף שנסע במהירות נורו מספר כדורים מנשק אוטומטי של 9 מ״מ, על עמדה צבאית של לוחמי סיירת גבעתי.

    בצה"ל מדגישים שלא בוצע ירי לעבר אזרחים או לכיוון רכבים אזרחיים שהיו במרחב ומדובר כאמור בשער האחורי של היישוב שבי שומרון.

    יצויין כי לאחרונה תוגברו הכוחות בשני גדודים ועוד 6 פלוגות לקראת חגי תשרי, כשגם ביום ראשון נוספה פלגה מיחידת מגלן ממפקדת היחידה, אחרי הרבה פעולות של סיכולים משמעותיים, גם בג׳נין וגם בשכם, נגד ארגון גוב האריות.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ימח שמם ימוו כל הערבים תהרגו אותם למה המילים שהיו ליד לא ירו ? כי המדינהגרמה להם לפחד הם יודעים שהם יכולים להכנס לכלא אם יהרגו מחבל רוצח נתאב בלי סיבה מוצדקת מדינה של כלבים ומשמאלנים מתואבים רק מוות יסביר להם